Standaardlevering via PostNL:

 

Jouw bestelling wordt verstuurd met PostNL pakketservice en zal doorgaans binnen 24 uur verzonden worden en binnen 1-3 werkdagen worden aangeboden op het door jou gekozen verzendadres. Let goed op: Het kan per product verschillen wanneer deze geleverd kunnen worden en op voorraad zijn. Op de product pagina kun je de exacte verwachte levertijd vinden. Deze worden continu bijgewerkt en zoveel mogelijk in acht genomen.

 

Wanneer deze termijn wordt overschreden, brengen wij je hiervan tijdig op de hoogte.

 

De levertijden voor bestellingen gedaan in het weekend zijn wat langer. Uiteraard doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

 

Elke verzending wordt geleverd met een track & trace code. We sturen de track & trace code naar het door jou opgegeven e-mailadres, waarmee je de verzending tot aan levering kunt volgen.

 

Indien je om welke reden dan ook niet thuis bent, wordt het pakketje bij de buren afgeleverd, met een melding via de track & trace link of vervoerdersapp waarop het adres staat waar de vervoerder het pakketje heeft afgeleverd.

 

PostNL biedt jouw pakketje eenmalig aan en stuurt het vervolgens naar een afhaalpunt bij jou in de buurt, waar het een week voor jou beschikbaar blijft om op te halen. Bij PostNL dien je zelf de track & trace code in de gaten te houden voor eventuele wijzigingen.

 

 

Standaard verzending kost €3,95 of is GRATIS bij besteding vanaf €30.

 

 

Ophalen in een Vits & Mins winkel:

 

Haal je bestelling op bij een Vits & Mins-winkel bij jou in de buurt. Met 'Ophalen in de Winkel' kun je producten die op voorraad zijn binnen 1 dag ophalen in jouw Vits & Mins-winkel naar keuze. Via e-mail krijg je een bevestiging zodra jouw bestelling klaarligt om op te halen.

 

Let op: Als de producten niet voorradig zijn in de winkel, hanteren wij de huidige levertijd zoals aangegeven op onze website. Als je een product snel nodig hebt, adviseren we om telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende winkel.

 

Indien je het pakket na 7 dagen nog niet hebt afgehaald, ontvang je van ons een herinnering via e-mail.

 

 

 

Retouren:

 

Is een artikel niet naar wens of wil je het toch graag omruilen? Voor producten die online zijn gekocht, kun je binnen 14 dagen na ontvangst gebruik maken van het herroepingsrecht. Als je hier gebruik van wil maken, moet je dat binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier aan ons melden. Binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de melding van herroeping, stuur je het onaangebroken product terug naar Vits & Mins. Dat kan in onze winkel of per post, meer informatie hieronder.

 

Voor producten waarbij hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes en oliën, geldt dat deze producten om redenen van gezondheidsbescherming niet geretourneerd kunnen worden wanneer de verzegeling na levering is verbroken. Als je producten bij gebruik hebt beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen.

 

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Retouren per post:

 

Bestellingen kun je ook per post retourneren naar ons retouradres. Vergeet niet je naam en je bestelnummer te vermelden of het modelformulier toe te voegen. Het duurt uiterlijk 14 werkdagen voordat je het aankoopbedrag van je geretourneerde bestelling ontvangt. Vits & Mins mag wachten met terugbetalen tot het product is ontvangen of tot de consument aantoont dat het product is teruggestuurd.

 

Het per post retourneren van een bestelling is voor eigen rekening.

 

Retouradres:

Stuur het te retourneren product naar:

Vits & Mins

Riddergang 4

3811 DB Amersfoort

 

Retouren in een van onze winkels:

 

Aankopen kun je gratis in elk filiaal binnen Nederland terugbrengen of omruilen. Onze collega’s helpen je graag verder. De factuur is je retourbewijs, vergeet deze dus niet mee te nemen.

 

Mijn bestelling klopt niet:

 

Mocht een product niet in goede staat bij je aankomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je direct een duidelijke foto te nemen van de staat van het pakket bij ontvangst. Producten die niet in goede staat aankomen, dienen, na contact met de klantenservice van Vits & Mins, eveneens te worden geretourneerd, tenzij anders is afgesproken.

 

Voor aanvullende vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Onze merken

Wij hebben met de beste bedrijven samengewerkt